כץ מתעמת עם נתניהו: "אני לא מושפע מלחצים"

"אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותיכן 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים"
ארי וידר No Comments on כץ מתעמת עם נתניהו: "אני לא מושפע מלחצים"
צילום: Kobi Gideon / FLASH90
"אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותיכן 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים"
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר התחבורה ישראל כץ ממשיך בניסיונות להציג עצמו כאלטרנטיבה לנתניהו ולהראות שאינו חושש ממנו: לאחר הוויכוח החריג אתמול בישיבת הממשלה, ממשיך כץ להתנגד להפעלת השירות המורחב של חברת התחבורה 'אובר' בישראל.

בדיון ברפורמה בענף הרכב בוועדת הכלכלה של הכנסת הזכיר יו"ר הוועדה, ח"כ איתן כבל, לשר שהוועדה הייתה אמורה לעסוק בנושא אובר ובסוף תצטרך לדון גם בכך.

השר כץ התייחס לכך ולעימות שהתפתח אתמול בישיבת הממשלה בנושא ואמר: "אני לא יודע מאיפה המיתולוגיה על כוחם של נהגי המוניות, זה לא ציבור חזק. זה לא יבואני הרכב, עם כל הכבוד. זה ציבור עובד שמתמודד עם מציאות והתפקיד שלי זה לאפשר להם התמודדות בתנאים שווים. מי שמשלם עבור רישיון מונית לא יכול שמישהו יבוא עם הרכב הפרטי ויתמודד מולו. אם המדינה רוצה להכניס את זה שתחליט ותיכן 8-9 מיליארד שקל לפצות את נהגי המוניות. אני לא מושפע מלחצים".

כזכור, אתמול אמר ראש הממשלה לכץ כי פגש את מנכ"ל אובר בדאבוס, וטען כי יש לאפשר את התחרות בענף המוניות. כץ מצידו התנגד ואמר לראש הממשלה בין היתר "אם אין לך ניגוד עניינים. אתה מוזמן לקחת את הסמכויות אליך. אני אינני דואג לאילי הון אלא לציבור". ראש הממשלה מצדו השיב כי ישקול בחיוב לקחת את הסמכויות אליו.



0 תגובות